Website gelanceerd

28-04-2015 15:00

Onze nieuwe website is vandaag van start gegaan en ik hoop dat er veel mensen zullen gaan kijken.

Ik ben net terug uit Turkije alwaar ik was uitgenodigd door Radio Continu. Het was goed uit te houden in het 5 sterren hotel La Blanche in Turgutreis en hoop dat ik er volgend jaar weer bij mag zijn. Er waren nog meer artiesten zoals De Wannebiezz, Bertus, Lietse Hille (zie foto), De Dikdakkers, Mooi Wark, Helemaal Hollands, Marc de Hollander,Mike en Colin,Bert Zwiers,en nog veel meer.

Aangezien er een hoop mensen waren die aangaven dat het veel te lang stil is geweest rondom Ali Osram vond ik het tijd om er weer eens stevig tegen aan te gaan. Dat wil zeggen een hoop pr werk en dan ken een website natuurlijk niet ontbreken.

Contact

ali osram Arnhem
ali@aliosram.eu